ביטול עיקולים בבנקים

אין ספק שלקבל הודעה שחשבון הבנק שלך מעוקל זה מצב לא נעים ומתסכל. המצב אולי נראה אבוד אך יש פתרון לכל בעיה!!!

חשוב להבין כי הליך עיקולי בנקים מהווה אמצעי גבייה ראשוני לחובותיך אם אינך משתף פעולה עם הנושים או עם ההוצאה לפועל.
עיקול מסוג זה הוא בגדר גזר דין מוות להתנהלות כלכלית בשביל רבים מאיתנו אך יש אפשרות לבטלו ועל מנת לבטל עיקול בבנק מומלץ להתייעץ עם עו”ד הבקיא בהליכי הוצאה לפועל וזאת על מנת לסיים את ההליכים בהקדם האפשרי.

מה ניתן לעשות?
ישנם מספר אפשרויות לטיפול:

  1. ניתן לבצע הסדר חוב מול הנושה ולהסדיר את אופן ומשך תשלום החוב.
  2. פריסת החוב לתשלומים.
  3. איחוד תיקים.
  4. בקשה לצו תשלומים.
  5. הליך פשיטת רגל- חדלות פירעון.

ישנן לא מעט אפשרויות שבעזרתן ניתן לטפל בחובות ובשביל להבין את כלל האפשרויות הקיימות כדאי לפנות לעו”ד המתמחה בתחום על מנת שיסביר ללקוח את החלופות השונות לטיפול ויחד יוחלט על אופן הטיפול המתאים ביותר למקרה זה.

כל הפעולות אשר הוזכרו כאן דורשות הגשת בקשה משכנעת ומבוססת על נתונים ועובדות וזאת משום שלכל חייב יש את הפרמטרים האישיים שלו. בשביל להגיע להסדר חוב קיימת חובה על החייב לדווח על מצבו הפיננסי המלא.

עו”ד עמנואל אבייב עם ניסיון של שנים בתחומים: חדלות פירעון, שיקום כלכלי והוצאה לפועל.

כמו כן, למשרדו של עו”ד עמנואל אבייב רזומה של ניהול תיקים רבים בתחום והמשרד מעניק שירות מקצועי ואישי המותאם לצרכיו של כל לקוח וזמין תמיד בעבור לקוחותיו.

עו”ד עמנואל אבייב ער לחשיבות של הזמינות והשירות המיידי לו זקוקים לקוחותיו ומטרתו היא מחיקת החובות באופן היעיל ביותר, במינימום זמן ומינימום כסף!!!

כבר בזמן בחירת ההליך האופטימלי בעבור הלקוח עו”ד עמנואל אבייב עומל על הסרת העיקולים וההגבלות באופן מיידי, עיכוב הליכים ומחיקת החובות בהקדם האפשרי.

בכל שלב משלבי ההליך וגם לאחר סיום הטיפול המשפטי לקוחות המשרד מקבלים הדרכה מפורטת כיצד להתנהל נכון כלכלית וכל זאת על מנת שהלקוחות יצאו לחיים חדשים ללא חובות, הגבלות או עיקולים.

דילוג לתוכן